Lógó banner

2007. december 7., péntek

A greenroom nyerte el az ORCO Property Group Hungary VÁCI 1 - prémium és luxus kategóriás márkáknak otthont adó - áruházára kiírt komplex marketingkommunikációs pályázatot.

Az arculati pályázat elbírálását a magyar leányvállalat és a Csoport felsõ vezetése közösen végezte. A greenroom az együttmûködés keretében elkészítette a VÁCI 1 logóját, arculatát szórólapját, bérlõakvizíciós kiadványát és honlap tervét. Az ORCO célja egy olyan kereskedelmi központ imázsának/arculatának megteremtése Magyarországon, mely hírneves névjegyként jelenik meg a világban, mint a Harrod's Londonban vagy a Galeries Lafayette Párizsban. A modern stílusjegyekkel rendelkezõ logo és arculat tervezésénél elsõdleges szempont volt az épület építészeti stílusának tiszteletben tartása és azzal fenntartott szinergia, amely vizuálisan is hidat képez a múlt és a jelen között. A VÁCI 1 „shopping gallery” imázsának/arculatának kialakításában rendkívül jó alapot jelentett az épület elhelyezkedése és építészeti stílusa, amely a hagyomány és az állandó értékek üzenetét hordozza, valamint az egyedi minták és motívumok, melyek az új épület jellegzetességei lesznek.

Az ORCO Csoport VÁCI 1 nevet viselõ kereskedelmi ingatlan fejlesztése a Vörösmarty téri Tõzsde Épületének átalakításával valósul meg. Az 1911 és 1915 között Alpár Ignác tervei alapján épült egykori Tõzsde Épülete 1933 óta az UNESCO által nyilvántartott Világörökség része, és mûemlékvédelem alatt áll. A hosszú ideig a Budapesti Értéktõzsde székhelyéül szolgáló épület a világhírû francia építész, Christian Biecher tervei alapján, illetve a Kõnig és Wagner Építésziroda közremûködésével nyeri vissza eredeti pompáját és kap új funkciókat. Az épület történelmi tereinek megõrzésével, valamint a modern építészeti kialakítások egyesülése révén Budapesten egyedülálló prémium bevásárló és szolgáltató központ nyitja meg kapuit 2009 második félévében.
(BTL.hu)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése