Lógó banner

2008. május 15., csütörtök

"Kortárs miskolci építészet”

2004 október elején, az építészet világnapja alkalmából kiállítássorozat nyílt a Kós házban, Kortárs miskolci építészet címmel. Tíz hétig tartott, minden héten más-más kiállítókkal. Én mint rendező és mint kiállító is részt vettem benne. Két napra a Miskolci Galéria kiállítóhelyiségeit is megkaptuk, itt mind a tíz kiállítás teljes anyagát kitettük. Én Rudolf Mihály többi tanítványával állítottam ki: Fehér Judit, Kovács Ágnes, Molnár Katalin, Nagy Lívia, Balogh Miklós, Dobos Péter, Kováts Ábel, Nemes Bertalan, Papp Dávid Béla, Szamosi Endre és Szász Csaba. A kiállításunk 2008. november 26-án nyílt meg, a megnyitó fényét a munkatársakkal egy kis rögtönzött blues-zenekarral emeltük. Én négy tablót raktam ki, ebből az egyik ugyanaz volt, mint három éve, csak egy új fejlécet kapott (ez látható fent), a másik három megtekinthető itt alant (kis felbontásban), vagy ide kattintva pdf-ben (6.1 MB).

Bereczki Zoltán építész honlapja
tovább

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése